راهنمای خرید و ثبت سفارش
روند ثبت سفارش در این وبسایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
قبل از هر چیز شما باید در سایت ثبت نام نموده و به عنوان کاربر وارد سایت شوید. |
1. در صفحات فروشگاه، کالا یا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که برای محصول مشخصاتی مانند خروجی رله ، خروجی آنالوگ و... وجود داشت، گزینه های مدل محصول را انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مرحله بعد شما به صفحه ثبت اطلاعات آدرس ارسال سفارش هدایت می شوید که در آن باید فرم اطلاعات ارسال را تکمیل و سپس دکمه ثبت اطلاعات را بزنید
7. در مرحله بعدی شما وارد صفحه ثبت اطلاعات نحوه ارسال و پرداخت می شوید ، که حتما باید تمام گزینه های نحوه ارسال و نوع پرداخت را تکمیل نمایید و سپس دکمه ثبت سند پرداخت را بزنید تا تا ثبت سفارش شما تکمیل گردد
8. در این مرحله ثبت سفارش شما تکمیل شده است و همزمان با آن برای شما پیامکی مبنی بر سفارش شما ثبت شد ارسال خواهد شد.
همه مراحل بالا در تصاویر زیر آمده است:
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
راهنمای پیگیری سفارش
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود.
1.دریافت پرینت از پیش فاکتور برای شما در قسمت سفارش ها امکانپذیر است
2.تمامی مراحل وضعیت سفارش شما و همینطور پرداخت ها و وضعیت ارسال سفارش از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود
3.همچنین شما از قسمت پشتیبانی پانل کاربری خود می توانید از طریق تیکت با شرکت در ارتباط باشید.
4.همینطور اطلاعات حساب بانکی جهت واریزی ها و فاکتور نهایی از طریق تیکت و پیامک به اطلاع شما می رسد.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.